Психолого
– педагогічний проєкт
Тема: «Казкові перлинки»
(драматизація казки «В гостях у сонечка» дітьми корекційної групи)
Вид проєкту: середньої тривалості.
Тип проєкту: пізнавально – ігровий, творчий.
Учасники: вихователі, фахівці корекційної групи, батьки, діти.
Тривалість: 10 днів.
Актуальність: корекційну групу відвідують діти з особливими освітніми
потребами, а саме з порушеннями мовлення та незрілістю емоційно – вольової
сфери, тому залучивши їх до творчої та водночас ігрової діяльності, ми
допоможемо їм подолати невпевненість та сором’язливість, соціалізувати та
удосконалити вміння спілкуватися з однолітками.
Мета проєкту: створення сприятливих умов для розвитку мовлення та
творчої активності дитини через гру – драматизацію.
Завдання проєкту:
освітні: формувати емоційно – пізнавальну активність дітей;
навчити емоційно та виразно передавати
сюжет казки в іграх – драматизаціях;
формувати у дітей літературні та
художні враження.
розвиткові: розвивати самостійність та ініціативність;
розвивати творчі здібності;
розвивати вміння одержувати задоволення
від процесу та результатів своєї діяльності.
виховні: виховувати цілісне ставлення до книги, до казки як
духовного витвору;
виховувати бажання бути добрими, справедливими,
творчими казкариками;
виховувати потребу приходити на
допомогу казковим героям, змінювати їх.
Очікувані результати: у дітей зросте інтерес до казок,
розуміння їх моральної цінності; сформуються комунікативні навички, емоційна
виразність мовлення; підвищиться зовнішній інтерес батьків до проєкту та
ігрової діяльності дітей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий