Wikipedia

Результаты поиска

пятница, 23 апреля 2021 г.

Психолого – педагогічний проєкт

Психолого – педагогічний проєкт

Тема: «Казкові перлинки»

 (драматизація казки «В гостях у сонечка» дітьми корекційної групи) 

Вид проєкту: середньої тривалості.

Тип проєкту: пізнавально – ігровий, творчий.

Учасники: вихователі, фахівці корекційної групи, батьки, діти.

Тривалість: 10 днів.

Актуальність: корекційну групу відвідують діти з особливими освітніми потребами, а саме з порушеннями мовлення та незрілістю емоційно – вольової сфери, тому залучивши їх до творчої та водночас ігрової діяльності, ми допоможемо їм подолати невпевненість та сором’язливість, соціалізувати та удосконалити вміння спілкуватися з однолітками.

Мета проєкту: створення сприятливих умов для розвитку мовлення та творчої активності дитини через гру – драматизацію.

Завдання проєкту:

освітні: формувати емоційно – пізнавальну активність дітей;

         навчити емоційно та виразно передавати сюжет казки в іграх – драматизаціях;

         формувати у дітей літературні та художні враження.

розвиткові: розвивати самостійність та ініціативність;

         розвивати творчі здібності;

         розвивати вміння одержувати задоволення від процесу та результатів своєї діяльності.

виховні: виховувати цілісне ставлення до книги, до казки як духовного витвору;

         виховувати бажання бути добрими, справедливими, творчими казкариками;

         виховувати потребу приходити на допомогу казковим героям, змінювати їх.

Очікувані результати: у дітей зросте інтерес до казок, розуміння їх моральної цінності; сформуються комунікативні навички, емоційна виразність мовлення; підвищиться зовнішній інтерес батьків до проєкту та ігрової діяльності дітей.


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Гарна мова надає пристойну форму навіть дурним думкам (Вільгельм Швебель)